poniedziałek, 20 maja 2013

lift

dzisiejsza kartka to nic innego jak lift kartki, 
którą zamawiająca wynalazła w necie

starałam się oddac i kolorystykę i układ,
ale też modyfikowałam
np. kolor wstążki (czerń źle mi się kojarzy)
papier musiałam wyprodukowac sobie sama
i z niego najbardziej jestem dumna,
ponieważ wystarczył mi World i drukarka :-)
na początek nadrukowałam napisy "Kochanej Mamie"
na to ornamenty w dwóch kolorach,
a potem jeszcze pocieniowałam turkusowym tuszem

kwiatek też wykonany własnoręcznie,
potuszowanym wykrojnikiem

a całośc oceńcie sami:

 

a poniżej oryginał:


4 komentarze:

  1. Obie kartki wyglądają świetnie! Bardzo ładny papier zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to zrobiłaś ,papier sama ,kwiatka też ,oj bardzo mi się całość podoba:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie zdolniacha,karteczki tworzone zawodową ręką.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zestawienie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń

za każde choćby słówko maleńkie stokrotne dzięki